Δομή του Blog

Το Blog οργανώνεται κατακόρυφα σε δύο διακριτές στήλες. Στην αριστερή τοποθετούνται όλα τα αποσπάσματα από κείμενα-αφηγήσεις που χρησιμοποιήθηκαν ως υλικό. Στη δεξια, μικρότερα κείμενα σε μορφή σημειώσεων, επιχειρούν να συγκροτήσουν μικρές θεωρητικές κατασκευές εξηγήσεις.

«Το ξύπνημα αποτελεί μια μεταβολή της εγρήγορσης, της συνολικής σχέσης του ανθρώπου με τον εαυτό του και τον κόσμο. Όλοι οι μετεγκεφαλιτιδικοί ασθενείς (όλοι οι ασθενείς), ο καθένας σε διαφορετικό βαθμό και με άλλο τρόπο, πάσχουν από ελλείμματα και παραμορφώσεις της προσοχής. Αισθάνονται αποκομμένοι και αποσυρμένοι από τον κόσμο, από την άλλη βυθισμένοι ή απορροφημένοι στην αρρώστια τους. Αυτή η παθολογική στροφή προς τα μέσα, προς τον εαυτό της είναι ιδιαίτερα έντονη σε καταληπτικές μορφές της ασθένειας και περιγράφεται πολύ εύστοχα από ένα ασθενή που μια φορά μου είπε: « η στάση του σώματος μου υποχωρεί συνέχεια στον εαυτό της. Η στάση μου συνέχεια ενισχύει τον εαυτό της. Η στάση μου συνέχεια επηρεάζει τον εαυτό της. Είμαι ολοκληρωτικά απορροφημένος σε μια απορρόφηση της στάσης μου»(>>>Όλιβερ Σάκς σ.292)

No comments: